Utmanad

Utmanad

Jag blev utmanad av Maria att svara på dessa frågor:

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag:
1.  Köra Grisponnyn
2. åka och köpa ett USB mnne
3. vänta på att dom ska ringa tillbaka från ammerå
4. Tala om för Maria att jag ska köra Comet och hon får köra william där:P
5. Sova?!

Vad gjorde du för 10 år sedan?
För 10 år sedan var jag 7,5 år och jag har ingen aning om vad jag gjorde då?

Vilka platser har du bott på?
Örnsköldsvik, Noraström och Veda när jag gick på Nordvik

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. köpa en gård!
2. köpa en shettis och en åsna.
3. Äta Hotellfrukost varje dag.
4. hyra ett privatflyg och åka utomlands
5. köpa en vattensäng.
Jag utmanar:

Cattiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0