surströmming!

Wiie pappa fyllde år i onsdags så vi ska äta surströmming idag! Jag har aldrig varit någon surströmmingsätare men vafan man måste ju väl lära sig.. .eller?..
Jag är lite grinig idag för jag har slut på cigg och slut på pengar.... skit!!! får inte pengar förren på onsdag men hoppas jag kan få lite av morsan och farsan för annars blir jag nog inte så rolig att ha å göra med...

Longerade Acke i höggräs idag! HAHAHA såg ganska roligt ut när han sprang runt i gräset som gick över halva magen... och när han skulle försöka springa och äta sammtidigt... haha synd att jag inte hade kameran med mig:P
Men han känns fortsatt bra iaf.... ser myyycket bättre ut när han får springa på gräs så det är nog att han är hovöm som gör att han ser lite halvrisig ut när jag kör han men som tur är kommer Pelle hem på söndag och då får han lov att sko Acke sådeså!!!

Fest på söndag!! och Fredag!! Uscha!

Aja hej hopp gummisnopp!
Acke kan vara snygg när han vill också:P



© Anna Brandell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0