Stackars Frodo!

Mohahahaha! plågade röven av han idag! körde 3 varv på slingan i bra tempo eller ja... Morsan körde jag satt å höll i det där jävla Mongot vi hade med oss på släp! Jag förstår inte hur Acke kan trava fort som fan och ändå ha tid att hugga i allt och alla sammtidigt! han springer med käften öppen och hugger allt som kommer in i den tex mina armar skalmen på vagnen mm.. Stackars Frodo var jättesvettig och Acke var lite svettig fram på bringan!

Sen så Ringde Maria och väckte mig i morse och berättade att hon tydligen hade anmält Hubbe till östersund på Fredagen och JAG! skulle köra! mitt svar blev typ öhh vah?! jaha... öhh vad kul! snark snark.... men sen vaknade jag lite mer när det gick in i huvet vad hon egentligen hade sagt! Men det ska bli kul! såg iofs startlistorna nu ikväll och det verkar bli ett jävla tufft lopp men det är väl bara att tuta och köra och hoppas på en liten slant kanske?!

Jävla östersund! Penni kom inte med i nått lopp då hon har dåligt med poäng och har startat bort sina företrädesstarter! men hoppas och håller tummarna att Cattiz kommer upp ändå!! vi ska ju suuuuupa!!!

I morgon blir det Skitiskörning! ska köra den så supersnabba Cometen! Wiiie! sen ska jag plåga Acke lite så han är mör och fin tills när Pelle ska sko honom bak! Stackars Pelle!

Sen så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra... någon som har förslag?!

Aja jag är trött så funderar på att försöka lägga mig och sova men vet att jag inte kommer att somna förren typ halv 4 på morgonen ändå:P

ByeBye pöss å hej!

Kommentarer
Postat av: cattiz

Haha näåe jag vet att du inte somnade före klocka 4 ;) tihiii xD

2008-07-22 @ 05:11:40
URL: http://cattizstattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0