Östersund here we come!

Äntligen börjar jag bli lite laddad att fara till östersund! fan jag som ska köra lopp och allt! hubbebubbe Hejja Hejja!
Nääe men jag har mest gått runt och tänkt på hur jobbigt det kommer vara att va bakis på lördagen:P jag är bra knäpp ja!

Körde Frodo idag och hadde Acke på släp. Först så var det en jävla unge + morsa där som Pelle hade lovat att ungen skulle få åka häst men han hade glömt bort det så jag var så jävla snäll och räddade deras dag när ungjäveln fick köra frodo två varv på banan innan jag och morsan for ut! Stackars Frodo sur som ett as när han fick lov att stanna utanför stallet bara för att släppa av ungen och sen fara ut och springa igen?! riktigt sur blev han! Acke verkade inte heller så jävla lycklig då han var helt GALEN!! galloperade bockade, slog och högg mig i armen typ tre gånger! Att han bockade och slog var ju bara bus men vafan ska han bita mig för?!
HELT MONGO!!!!!!

Packat har jag gjort idag också! väskan blev vääääldigt tung!! väger typ ett ton! plus att jag ska ha med mig körgrejjorna! Fiifan!

Aja men nu blir det inte bloggat på ett tag eftersom jag åker till östersund!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0