nu?!

Jag får för mig att min tur kanske börjar vända nu? fast det ska man väl inte säga högt för då går det åt pipan igen....
eller kanske inte vända men iaf lägg sig på den här nivån,,, tror inte det har hänt något riktigt dåligt på dom senaste två dagarna...

Och jag ber väldigt mycket om ursäkt till alla mina typ 10 läsare men båda mina datorer ligger fortfarande nere, den ena håller pappa på att laga och den andra håller ricky på att laga!

Det har hänt ganska mycket sedan jag bloggade sist men orkar fan inte dra allting här.. får ju typ skrivkramp...
Kolla Marias blogg för vi har nog gjort typ samma saker... känns lite som vi har suttit ihop den sista tiden?!

Aja Hoting igår! Lilleman var 3a och William fick sista pengen eller var först utan... båda sänkte rekorden.
Comet var diskad men vart lite konstigt värmd... salve var diskad och Tiger fick startförbud....
Jag och Maria åkte med henned farmor och farfar till typ sollefterå och där bytte vi vil och åkte med Kurtan och John Erik till Hoting... aja. det var ju ingen pinsam tystnad iaf... :S

Just nu så sitter jag och väntar på att dom ska ringa från Ammerå och säga att jomenvisst det går skitbra att du och Maria kör den 15!

Jag är lite putt....  fan suttit och jobbat med den jäveln hela vintern och nu ska jag fan inte få starta?!...... låååågt!

skit på er hejdå!

Kommentarer
Postat av: josse

vilken är jäveln?

2008-07-08 @ 09:40:14
URL: http://joas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0