Det går bra nu.... NOT!

Jag håller på att funderar på ifall det är karma som spökar men kommer inte på något dumt jag har gjort för att förtjäna detta?! Först tar fågeljäveln livet av sig sen får jag virus på datorjäveln! så nu har jag två trasiga datorer! och till råga på allt så har avgasröret lossnat alltså hela skiten har ramlat lös på mopeden!

Så jag har alltså inget sällskap när jag är hemma för fågeln är död och jag har inget att göra när jag är hemma för har ingen dator! utom den übersega vi har nere i källaren som jag sitter vid nu.... och jag tar mig ingenstarns för att avgasröret har lossnat!!!!!!!! Fan också!!!

Det enda som går bra för tillfället är Acke, körde honom igår och han kändes riktigt bra.... det där att han inte ska kunna springa på vägen ut är bara bullshit! för blir matte bara lite arg så är det inga problem alls :P



© Anna Brandell



You ain't good enough to waste my time!

Kommentarer
Postat av: cattiz

Tragiskt nog får vissa gå den hårda vägen xD å ja tro de gå över snart :)

2008-07-02 @ 05:14:46
URL: http://cattizstattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0