Tomten är far till Annas barn

Ja jag säg då det, mådde illa i morse och har haft humörsvängningar så det ryker om det hela dagen:P Lite huvudvärk på det så är kakan bakad! Och ja Tomten är OCKSÅ far till mitt barn!

Jag behöver helstängt! jag har på tok för mycket att okynnesglo på. Ni som vet förstår och resten behöver inte bry sig ;)

Körde Intervalls med Peggibajs i lördags:D Kändes fin även fast jag körde för fort oavsett hur sakta jag tyckte det gick, det var helt omöjligt att köra 1,40 tydligen! Måste öva lite på min fartbedömning tror jag.
Blir Intervaller i morgon med ifall inget oförutsett händer!

Körde ValleBalle och BajsBoella idag :D runt uppe i skogen och hur Emelie fick Valle till att slå är för mig ett mysterium! snällare häst går fan inte att hitta tror jag, peppar peppar.
Mosilver åkte idag :'( Känns ltie tråkigt då han visade sig vara en sådan pärla att köra! Jag som hade tänkt tvinga med Evy ut på en åktur men det känns ju inte så roligt att ta Peggan då jag inte själv litar på henne till 100% längre.
I morgon är det snärtis tur att gå i skogen! Han är så rolig att köra där, som en helt annan häst, bara glad och tycker att det är jättekul! :D Stjärnan!

Nej just nu sitter jag bara och skriver mest för att jag inte ska somna! Jag har vänt på dygnet lite då jag somnade på soffan ca:19:00 igår och vaknade 02:00, har varit vaken sedan dess. Så nu är jag alltså TRÖTT!!! men blir ju inte så lyckat ifall jag somnar ännu tidigare ikväll! ähh vafan jag torde ju inte somna så länge jag har datorn i knät!

Nej det här går inte, blir bar flummigt och ingen orkar läsa det.

So Long Suckers!


© Anna Brandell

Kommentarer
Postat av: Maria

du e förvirrad min vän ;D

2008-12-08 @ 22:18:52
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Bea

hoho den 19e börjar närma sig;)

2008-12-09 @ 17:23:05
URL: http://beatriceanderss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0