Tack brudar!

Det är det enda jag kan säga! Tack brudar! jag är verkligen superglad för det ni gjorde för mig igår! Allt var så klockrent!!
TACK!

Ikväll har jag firat min 18årsdag med släkt och familj! Mormor skulle bjuda hela släkten på julmiddag hemma hos henne idag så då passade vi ju på att slå ihop hela skiten:D blev riktigt lyckat, dock lite svårt att få ner en tårtbit efter all god mat! :P

Jag känner mig fortfarande bara en dag äldre och efter att ha varit på "Plattan" och sett diverse jämnåriga  tjejer lite halvt i fyllan så borjar jag undra ifall det är jag som är för gammal/tråkig för min ålder eller om dom är efter sig?! (mina vänner får för guds skul inte ta åt sig!)Värt att funderas på!

I morgon drar jag mig ner till Bergsåker med travskolan!
Sen blire Party hos cattiz? har glömt att fråga hon kom jag på nu.... det löser sig!!

Tack alla för alla fina presenter!

So Long Suckers!!



©Anna Brandell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0