Pain in the head!

Sitter här och har nu riktigt jävla ont i huvet! Jag är mesig som satan när det gäller just huvudvärk, jag har inte ont i huvudet speciellt ofta så när jag väl har det är det faktiskt jättesynd om mig ;)

Snärtis är en riktig stjärna, han är så go att man bara vill äta upp han. Så länge man inte försöker lyfta bakbenen ;) Jag funderar på att göra ett ryck och kanske rida på han någon gång, fast han kanske går av på mitten om jag sätter mig på han ;) var längesedan jag red nu men känner mig faktiskt långt ifrån taggad att rida på nå jävla islänningar, jag har aldrig gillat dom och kommer nog aldrig att göra. Tacka vet jag nordisar, det är riktiga hästar det!

Äntligen har jag tagit tag i mitt fotande igen känns det som, fotofingret har haft lite semester. Jag blir så deppad såhär när det börjar bli mörkt för jag tycker att bilderna blir så dåliga :P
Måste dock göra ett ryck när det gällar inhandlandet av ramar! ligger efter. BIG TIME!


Äh slänger in en bild och lägger mig och sover.

So Long Suckers


längtar tillbaks tills sommaren!
©Anna Brandell

Kommentarer
Postat av: maria s

ja jag väntar fortfarande på tavlan ;D

2008-12-04 @ 20:23:55
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0