Kreativiteten är på topp!

Ja det verkar som att jag är en riktig jävla nattmänniska!
Har just precis bleve klar med Cattiz nya header till bloggen och jag blev faktiskt riktigt nöjd! Tänk om jag kunde vara lika kreativ när jag ska göra något åt mig själv.
Cattiz känner jag ju ganska väl vid det här laget och vet vad hon gillar och så, det är värre med en själv. Det är ju kul att ha något som representerar en själv som man sammtidigt tycker är snyggt. Svårt! Men jag hoppas att Cattiz blir nöjd med den iaf!
Att typ sitta och lösa sudoku mitt i natten är inte heller något problem! hjärnan är på topp den här tiden på dygnet helt stört!

Nej men nu ska jag gå och kissa å lägga mig för att sova, I SÄNGEN! för en jävla gångs skull! morsan har julstädat nere så då kan jag ju vara så pass snäll att jag sover uppe på mitt rum ;)

So Long Suckers!


En bild på headern jag har gjort åt Cattiz.


© Anna Brandell

Kommentarer
Postat av: josefin

jag väntar på min ;)

2008-12-15 @ 10:49:08
Postat av: cattiz

Den vart gryyyyym :D

2008-12-15 @ 14:46:45
URL: http://cattizstattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0