V75!

Sov till kl 9 i morse! iofs bara 4 timmar då jag somnade typ kl5 men ändå:P
V75 hela jävla dagen Fiiifan! träsmak i röven och mongosar runt bordet! men trav är livet Right?

Svartenhelvettet var 3a och såg faktiskt riktigt fin ut i loppet... sådär i värmningen men bra i loppet trots att han ser ohyggligt seg ut! så nu kommer man väl få höra om det här i typ ett århundrade framöver!
Arnes häst vann så då var ju dagen räddad iaf! KUNG ARNE!
Keik Jo vann han också i säterbests minneslopp eller vafan det var! MEN HAN ÄR JU 6 ÅR! BUHUHUHU!!!
Katrin Hade bra flyt då Don Jetson eller va han nu het vann igen! fy skäms Katrin du får ju oss andra att se så dåliga ut:P
Så solängetframgångarna behöver vi ju inte skämmas över direkt... det hade kunnat vare sååååå mycket värre.

Efter travet åkte jag hem och sov till kl 21:00... normalt?

Satte mig på mopeden och drog till Maria och Vraket;) för att hämta maria och sen åka till Max och handla mat för att ta med oss hem! Jag fick ett kryp i hjälmen och skrek så jag blev hes! Vi åt och jag och Maria låg och spoonade en stund tills jag åkte hem och nu så sitter jag här i min ensamhet!

Nej fyfan! i morgon blire Nakenbad med jonte fast ifall det är kallt i vattnet kan vi väl duscha ist?
Tjihi!

Hej hopp slaksnopp!


None
© Anna Brandell

Kommentarer
Postat av: bea

håll dig till det som är ditt!!!!!



;)

2008-08-03 @ 20:52:41
URL: http://beatriceanderss.blogg.se/
Postat av: Maria

NU JÄVLAR, Håll dig till det som är ditt, jag vet allt om dej, passa dig, annars blire trubbel!

2008-08-03 @ 21:25:34
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0