sovit bort typ hela dagen!

somnade kl halv 5 i morse och morsan väcker mig halv 6 för att jag ska åka ut och släppa ut svartenhelvettet!! gjorde det sen for jag hem och sov! till klockan 12, då klev jag upp och åt några pannkakor sen sov jag till tre igen! fullt normalt!!
Åkte ut till mormor och åt nypärern stekt korv och stuvade morötter. mums!

Åkte ut på stallet och körde AckePackebus! Han kändes grymmt fin!
sen så höll jag på att tända en cigarret på vägen in mot stallbacken så jag släppte tömmarna en pyttestund och då gick acke in på parkeringen hos banisarna? gick runt där bland grushögar, lastbilar och barnensdagståg! Mongoponny!

sen så fick han springa efter bilen över på andra sidan för jag var lat:P

på lördag kör vi upp Acke till Johanna om det passar för dom.
Har tänkt på det, de känns lite konstigt eftersom den där lillaponnyn har vare mitt liv i typ 5 år nu och så ska man ge bort honom.... konstig tanke... som att ge bort sitt liv!

Aja i morgon är det Frodos tur att röra på fläsket lite! han bli anmäld till två lopp i umeå för att jag inte kan bestämma mig vilket lopp som blir bäst! :P Stackarn!

Sen så ska jag kolla på när lisa kör powergirl kl10! så blir till att kliva upp någorlunda vettig tid iaf!

Aja nu ska jag skita och röka sen sova!

So long suckers!



Det är nog svårt som det är, kan du inte försöka stötta mig istället?

Kommentarer
Postat av: Maria

Vi får hoppas att allt funkar hos johanna.. =)

2008-08-14 @ 08:41:22
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag hoppas att det funkar :D:D du får pallra dig hit oftaa, så han inte blir allt för lessen !

2008-08-14 @ 14:18:01
Postat av: Anna!!!

haha han blir nog bara glad att inte behöva träffa mig så ofta ;)

2008-08-14 @ 16:37:04
URL: http://annabrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0