Johanna och Acke!

Var upp till Johanna och Grisen idag och hjälpte henne att tömköra han! Och Ack så bra det gick! Grisen levde upp till sitt smeknamn och var riktigt grisig emellanåt och bara tjurade och skulle vända men Johanna är nog snäppet tjurigare så han fick lov att göra som hon sa! till slut så såg han riktigt fin ut!! Johanna och Julia sa att han gick fint och jobbade under sig men jag tyckte han mest såg ut att trampa luft, men jag är ju inte så haj på ämnet heller!
Klockan bara rusade iväg och vips så var klockan halv 4! Shit har ju en häst på solänget att ta hand om plus att jag hade styrelsemöte och så hade jag inte ätit! Gaah! slängde ut ponnyn i hagen och kastade mig på mopacken och gaasade hemåt!!
åt potatisbullar, Mums Not!
Ut på solänget och blev smått överaskad när vi tittar in i stallet och ser en stoooor vattenpöl mitt i gången! Jävla Berrajävel!!! han har lekt med vattenkoppen så den gått sönder och sprutat vatten hela natten!! Gah! så det blev till att sopa ut allt vatten och tömma hela hans jävla box! MONGOHÄST!!! Mockade åt dom andra och tog in Tanten som var jättevacker! Hon hade rullat sig i lerhagen och var grå! så blev till att borsta ordentligt innan man ens såg att hon var svart! sen masserade jag lite och slängde in  boxen, i morgon blire körning igen!

Abstinensbesvär!! Gah håller på att bli tokig! så fort jag inte har något att göra så biter jag mig i läppen så jag snart har en fläskläpp! SKITSNYGGT!! Det blir som att det kliar under läppen hela tiden och det är grymmt störande!! BAH! går det inte över snart? sen så har jag rökt upp typ ett helt ciggpaket idag! menmen vill jag ha nå tänder kvar så är det bäst att jag slutar med snushelvettet!!!

I morgon blire Kurs! ska vara kul att vara elev för en gångs skull! Tjihi! Sen så hade tydligen Josse någon idé om att åka upp till Johanna och hälsa på och jag är ju inte den som är omöjlig!! :D

snart tror jag att jag halshugger mig själv och sparar huvudet och sätter det på ett par rullskriskor som jag kan kontrollera med tankarna! Har så jävla ont i ryggen när jag vaknar på mornarna att jag fan inte tar mig upp ur sängen nästan! Känns som att någon har stucke en kniv nedanför högra skulderbladet. Skitskumt! men det blir bättre och bättre under dagen men vad ger det när man fan inte tar sig upp på morgonen?

Ähh Skit på er hejdå!!


Boella

© Anna Brandell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0