Fotosession och Trävagn!

Yeaha! idag har jag haft kurs på solänget! kul som fan hade vi när jag, Maria och Cattiz skulle vara elever och dom andra våra ledare! Vi var ju inte snälla ungar direkt.... Jag och Maria borde fan få pris för våra acting skills! skrattade så jag fick ont i magen!
Sen var tanken att jag skulle ha kört Ulla(äntligen hittat ett smeknamn) men då regnet öste ner så kändes det inte så lockande, blir i morgon ist! ska vara hyfsat väder då iaf!! hoppas det går lika bra eller bättre än sist!

Maria kom med det finfina idén att hon, Johanna och Julia skulle ha dagens outfit fotosession idag, och jag skulle vara fotograf! MONGOSAR! men blev ganska roliga bilder, synd bara att det tar sådan tid att redigera skiten, orkar inte göra allt ikväll så bilderna ligger kanske ute på Marias blogg till veckan! men jag varnar känskliga läsare!!

i morgon bär det av till umåker med Frodo! Ska bli skitkul då han har hyfsade lopp bara han funkar som han ska! men fick ett samtal ikväll av Cattiz som hade insett att det gick bra att få med sig tre hästar i buret, men det blev lite värre med tre vagnar! Men det hela löste sig med att jag får köra Frodo i hennes Royalsulky! Det är alltså en kort jävla trävagn! och med tanke på att Frodo iaf guppade lite med rumpan i värmingen på bergsåker så kan det ju bli lite spännande! fast har insett att det är fan bättre att sitta alldeles bak i röven på dom än som i andra sulkyn där du sitter precis i skottlinjen! Så det blir nog bra! ska stjäla en QH-sele från någon av dom andra ponnysarna för vagnen blir på tok för kort ifall vi ska remma över skiten! sen så måste jag komma ihåg att ta med mig stänknätet! Shit blir mycket nu!

Att göra i morgon:
- fodra, släppa ut hästarna
- släppa ihop santana och Ulla
- packa mina körgrejjor och skölja av körbyxorna.
- Packa Frodos grejjor
- köra Ulla
- ÅKA TILL UMÅKER!

Nej fiifan! nu ska jag röka sen försöka sova!!
fuck you!!



Frodo Bagger första dagen på betet!


© Anna Brandell

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken fin häst och jättelyckad bild!:D

2008-08-27 @ 17:46:26
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0