Åland....

Jao men så var det ju bortgjort iaf!

klev upp kl halv 5 i söndags morgon för att sitta i en bil 150 timmar ner till stockholm! Skitkul! Jag hade så jävla ont i röva när vi kom fram att jag funderade på att springa sista biten... och när jag ens börjar fundera på att springa då är det illa!


Väl framme så fick jag träffa Björn och Lars! Riktigt kul faktiskt! Björn ar alltså min farbror och Lars hans pojkvän.  ja jag har en farbror som är gay men jag är nog fan lite stolt över det! Där fick vi som alltid god mat medans vi väntade på avresa mot båten!


När vi tagit oss på båten och alla samlas i farmor och farfars lyxsvit! Ja det var fett lyxig! Drack alla jättegod champagne och väntade på att vi skulle gå och äta middag! Och vilken middag! det var nog fan den godaste maten jag någonsin ätit och fantastiskt vin på det! blir inte så mycket bättre än så!
Sen dracks det och vi gick runt i alla barer på hela båten men det var lite tråkigt för det var fan inge folk i min ålder där.... Fullt med barn upp till typ 15 år och sen var resten av dom på båten typ 40 plus eller utvecklingsstörda! Men jag hade förhållandevis roligt ändå:P

Var inte sådär jättefräsh när jag vaknade i morse men ett glas champagne till frukosten så löste det sig:P
dagen rullade på och vi lämnade Johan på Arlanda där han skulle möta Jenny och åkte hem! och se nu är jag äntligen hemma!

I möra blir det till att köra intervaller med Frodo och en ordentlig motionstur med Acke! Ska även åka upp till Johanna och prata med hon och hennes moder om ifall dom kanske vill ta hand om Acke efter säsongen är slut.... skulle vara skönt att veta att man har någonstarns att lämna honom där man litar på folket och vet att han kanske får göra nått mer än att gå in och ut från hagen! 

Men fyyfan! nu ska jag sova!
Så fuck you godnatt!

Jävla Maria som klagar på att jag har en vimsig blogg! det var det värsta! nu ska hon få spööööööö!!!!!!
Johanna hon vet vad hon pratar om hon:P


Kommentarer
Postat av: Maria

haha nej då ;) så illa äre väl ändå inte då ;)

2008-08-12 @ 08:51:21
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahahaha, jag säg då de, du knäcker lätt Kenzas blogg x)

2008-08-12 @ 11:20:18
Postat av: Johanna

inte illa, din är ROLIG!

2008-08-14 @ 01:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0